Hoe verzin je het!

Een tekst schrijven, dat kost op zich niet zoveel tijd. Mits je er bedreven in bent. Het zijn de titels waar je soms je nek over breekt. Die titel maakt vaak dat men je tekst aanklikt.

Of je boek koopt.

Mijn derde boek, begin 2020 ligt het in de winkels. De inhoud ligt te rijpen. En toen kwam het moeilijkste onderdeel: de titel. Dagenlang heb ik erover nagedacht. En dat terwijl ik er bij mijn vorige boeken mee begon! Veel van mijn kostbare werkuren heb ik er deze keer aan besteed. Uren gegoogeld, gezocht en gepeinsd. Ik ben eruit.

Jouw spel – mijn regels

Samen met het beeldmateriaal moet deze titel potentiële kopers over de streep trekken. Zover zijn we nog niet, er moet eerst nog een ontwerper aan de slag!

Boeken en teksten, ze verschillen niet veel van elkaar. Ze hebben iets met letters en voor alle twee geldt: door de titel en bijbehorend beeldmateriaal neem je een beslissing. In het kader van deze blog bedacht ik me daarom: op welke titel is op mijn blog nu eigenlijk het allermeest geklikt? Geef je arm eens?

Succes verzekerd onmogelijk

Soms is het een raadsel waarom een blog lezers (of klikkers) trekt en een andere minder. Maar zonder goede titel krijg je sowieso geen garanties. Heb jij hulp nodig met jouw teksten voorzien van die ene unieke titel? Ik verzeker je: normaal kost het me geen dágen voor ‘m heb. Kan ik je helpen?

Kom eens langs, in Woordenland!

One comment

Leuk als je een reactie achterlaat!

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s